sábado, abril 23, 2005

Sant Jordi 2005

Aquests són quasi tots els llibres que ens vem regalar el dia de Sant Jordi:



Es poden veure millor, amb descripció i tot en aquest link del Flickr.

Concretament jo em vaig autoregalar En el Blanco del Ken Follet i que ja m'he començat a llegir, Angeles y Demonios del Dan Brown i El intermediario del John Grisham. Ma germana m'ha regalat el llibre Indicio de Culpa de l'escriptora Jodi Compton.

Jo vaig regalar-li al meu pare el llibre La Caída de los Dioses de David Solar, que és un recull històric dels errors que va cometre Hitler que van propiciar la caiguda de l'imperi nazi. Cal recordar que es commemora el 60é aniversari del final de la 2a Guerra Mundial.

Després he regalat a ma mare el llibre dels monòlegs de El Club de la Comedia Contraataca i a ma germana un llibre de poemes.

No hay comentarios: