viernes, noviembre 25, 2005

Chamberlain vs Rodman

Llegint fa uns dies l'AVUI vaig llegir una d'aquestes frases que els jugadors diuen i que són molt bones, almenys humorísticament. La pàgina en qüestió del diari AVUI parlava sobre l'actualitat de la NBA, fent referència al pobre inici dels Sacramento Kings, on només Pedrag Stojakovic i Mike Bibby tiren del carro, però no aconsegueixen arribar al nivell estelar de fa uns anys. Segons Jordi Colomé Batllé, que firma l'article, els Kings estan a la fi d'un clicle.

Doncs el que a mi em va cridar l'atenció va ser la frase que va dir Dennis Rodman: "Wilt Chamberlain deia que se n'havia anat al llit amb 20.000 dones. És impossible perquè suposaria 46,5 dones cada dia. Jo? Vaig per 2.000"

L'ex-jugador dels Detroit "bad boys" Pistons i dels Chicago Bulls de Michael Jordan es tira un farol de nassos, o potser és veritat, però només arriba al 10% del mític Wilt Chamberlain.

I és que això de 46,5 dones per dia és un càlcul que fa Rodman, des del meu punt de vista totalment equivocat. I és que si suposem que el bo del Wilt s'ho feia amb una dona diferent cada dia durant 50 anys, arribaria a la xifra de 18250. Però comptant les bacanals que es foten els jugadors de la NBA, segur que tenia m
és d'una al dia, així que no ho trobo descabellat.

No hay comentarios: