viernes, abril 28, 2006

23 Abril va ser Sant Jordi

Tot i que el 23 d'Abril no vaig tenir temps ni d'escriure aquest post, ni de comprar els llibres i la rosa que són habituals en un dia de Sant Jordi, sí que vaig regalar els llibres que havia comprat el dia anterior a l'FNAC. Així doncs avui vull parlar dels llibres que vaig relar i que em vaig autoregalar per la diada de Sant Jordi.

Concretament vaig regalar "Camel Club" de David Baldacci, del que per cert es pot llegir el primer capítol del llibre a aquest website de Warner Books. També vaig regalar el darrer Premi Planeta "Pasiones Romanas" de Maria de la Pau Janer. El tercer i últim llibre que vaig regalar per Sant Jordi va ser el de "Estaciones de Paso" d'Almudena Grandes.


Per la seva banda jo em vaig autoregalar un llibre dels pocs que no m'he llegit del Bret Easton Ellis, però que en canvi sí que he vist la pel·lícula. Es tracta del llibre "American Psycho", precisament el llibre que el va fer famós i del que se n'arrepentia en alguns moments segons vaig llegir al principi del seu darrer llibre titulat Lunar Park (veure post comentant el llibre a Emeshing blog).

Per acabar, comentar que hi ha un parell de comentaris "diferents" del llibre d'American Pshyco que potser us poden interessar: American Pshycho por Francisco Ortega i American Psycho, Un Almuerzo.

No hay comentarios: