jueves, octubre 12, 2006

Flat Migration OK

Per fi m'he mudat!
Al fin me he mudado!
I've finished my flat migration!

Aprofitant el dia festiu, tot i que jo no celebro pas res, avui dijous he finalitzat la meva migració de pis particular. Deu ni do els dies que he trigat, però m'he vist amb els entrebancs de les setmanes a la capital del país veí, i d'altres històries que m'impedien dedicar-m'hi al 100% tots els dies lliures.

No us podeu imaginar la de coses que he hagut de transportar. Del meu ex-pis apareixien tot tipus d'objectes que ni recordava tenir, per exemple un llibre que crec va ser el precursor de que m'agradés la informàtica (a part de tenir un ZX81), o un treball fet amb un amic meu a qui he trucat immediatament per explicar la troballa.

He migrat CDs de música, DVDs de pelis, llibres i més llibres, carpesanos amb tota la documentació de la carrera, més llibres, tots els gadgets tecnològics, el CPD amb tots els ordinadors (veure post My New Desk a Emeshing blog), molts diskettes dels que he hagut de fer tria i tirar bona part, de la mateixa manera que cassettes que és un format totalment desfassat però del que conservo bon record, i roba molta roba que no sabia on encabir.

Tot i que la migració de pis ja està completa al 100%, ara em queda anar completant el pis amb alguns mobles que em queda per comprar així com petits detalls tipus televisió...

1 comentario:

Anónimo dijo...

migren els sitemes informatics i ara sembla que les persones ja no es muden de pis.....si no que migren.....
joder

felicitats pel tu iPIS!!!!