viernes, octubre 27, 2006

New chair

Fa unes setmanes em vaig anar a comprar una cadira nova per l'estudi. La que estava utilitzant fins al moment ja tenia el regulador d'alçada espatllat, els braços destrossats i em semblava que no m'agafava bé tota l'esquena.

Així doncs vaig estar mirant cadires a diversos llocs com a l'Ikea o altres grans establiments, però no en trobava cap que s'ajustés a les meves necessitats, i que a l'hora fós còmoda.

Finalment, segurament gràcies a la publicitat insistent que es sent d'aquesta botiga per la ràdio, vaig anar a Sit Down. La veritat és que m'esperava una botiga més gran, però dins del poc espai que tenen, tenen una gran varietat de cadires.

Em va atendre un dependent argentí, i mentre m'apuntava en una targeta la direcció web, jo acabava de decidir que em quedava la cadira que justament m'han portat avui i des de la que escric aquest post.

La cadira és molt còmode, m'agafa molt bé tota l'esquena, Jo la vaig demanar en negre, ja que la de la botiga era grisa, i crec que he acertat del tot ja que queda de conya en el meu nou estudi.

Per cert, de l'estudi que explicava fa uns dies en un post (veure "My new desk" a Emeshing Blog) queda ben poca cosa, donat que la peça més important, el Mac mini, ha anat a fer companyia a la Bravia al menjador.

No hay comentarios: