sábado, noviembre 18, 2006

Enquesta telefonica

Ahir estava comparant mòbils per Internet, ja que el meu Motorola V3 ha deixat de funcionar, quan vaig rebre una trucada amb el típic "Número desconocido". Despenjo i l'home de l'altre costat de la línia telefònica em demana si tinc 5 minuts per respondre a unes preguntes (crec que al final van ser 10...).

Em va enganxar de bones, ja que en la majoria de vegades li hagués dit que no, i li vaig respondre que sí. Em va preguntar si volia les respostes en català o en castellà, i li vaig respondre que ja m'anava bé en català. Les primeres preguntes eren orientades a saber quin grau de coneixement tenia de Tecnologies de la Informació (segur que no sabia que era un dels del TIMagazine ó CanalTI) i si tenia ordinador a casa, si tenia ADSL, quantes vegades em connectava a Internet, si treballava en el món informàtic...

De cop i volta va fer un canvi radical en les preguntes, i va començar a preguntar-me assumptes més polítics sobre què opinava dels 3 anys de l'anterior govern Tripartit, i de l'actual Ajuntament de Barcelona, i quina opció política era la meva preferida (en aquesta vaig preferir no definir-me).

Llavors em va preguntar si havia millorat el meu barri en els darrers 30 anys, és clar que sí, quin havia estat el canvi més important de la ciutat, li vaig respondre que els Jocs Olímpics de Barcelona'92, i llavors em va repreguntar amb la segona obra més important: li vaig contestar que el Fòrum de les Cultures de Barcelona.

Tot i això es semblava no gaire satisfet amb les respostes i em va encaminar a parlar del projecte 22 Arroba ó 22@. Em va preguntar si el coneixia, si sabia la transformació que feia a una part de Barcelona, si sabia les infrastructures de que dotaria a la ciutat, si m'havien molestat les obres, si pensava que era positiu per la ciutat...

Quan ja s'acabava l'enquesta li vaig preguntar si em podia donar alguna web ón trobar més informació del projecte 22 Arroba, ja que tot feia pensar que es tractava d'una enquesta per aquest fi. Llavors el tio em va respondre literalment: "M'has agafat en pilotes!". I va seguir amb: "Suposo que pots entrar al Google (pronunciant 'gugle') i allí podràs trobar alguna web que deu parlar del tema"...

Si voleu més info del Projecte 22@BCN: http://www.bcn.es/22@bcn/
No descarto de fer un post sobre aquest projecte que s'està duent a terme a la ciutat de Barcelona.

3 comentarios:

Anónimo dijo...

Me hace gracia que recuerdes TI Magazine y CanalTI en tu post.

Saludos,

Adi

emeshing dijo...

Que buenos tiempos aquellos...

Javi dijo...

Yo recuerdo lo malo, repartir papeletas en el Informat y que me plagiaban articulos :-D