viernes, febrero 02, 2007

Frases per enmarcar

L'altre dia anava cap al Camp Nou quan vaig sentir que un nen li preguntava a la mare: "vindrà el pare?"
- La mare li responia: "no, el pare esta a San Diego"
A mi em va semblar a tòpic.

Quan de la mateixa manera que li diuen als más petits que els nens venen de París. O la frase que diuen els madrilenys: "De Madrí al cielo"

Pero hi ha frases que et trobes en el món laboral que estan molt exteses, com quan truques a algú i et diuen "està reunit", i tu penses, segur... O una altra de molt extesa, quan et trobes a algú i et diu "estic molt liat" ó "tinc molta feina"...

També recordo una de les frases que deia en Pepe Rubianes en el seu estelar espectacle Solamente Rubianes: "trabajar dignifica... Qué va a dignificar!" Jo també crec que "Trabajar mata o almenos acorta la vida como el fumar"

En el món del futbol les frases típiques s'arrosseguen fins a l'esgotament:
- "El futbol es así"
- "Son 11 contra 11 y gana el mejor"
- "Es mejor jugar con 10 que con 11" (Helenio Herrera)
- "Algunas veces se gana y otras se pierde"... ah no, aquesta no és de futbol, es la frase que deia la Mayra Gómez Kemp en el ja mític Un, Dos, Tres (1,2,3).

Coneixeu alguna altre frase d'aquest estil¿?

No hay comentarios: